.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سمت جديد احمدي‌نژاد

براساس اساسنامه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، ریاست مجمع عمومی این سازمان به دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری واگذار شد.

به گزارش مهر هیئت وزیران اعضای سازمان هدفمند کردن یارانه ها را تعیین کرده است. بر این اساس، ریاست مجمع عمومی سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها با دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری است و معاون اول رئیس جمهور، نایب رئیسی مجمع را برعهده دارد‌. 9 وزیر، 4 معاون رئیس جمهور به همراه رئیس کل بانک مرکزی، دیگر اعضای این مجمع را تشکیل می‌دهند.

تعیین مدیرعامل ، دیگر اعضای هیئت مدیره و بازرسان باید با تصویب مجمع عمومی صورت گیرد. ‌همچنین تعیین و تصویب خط‌ مشی و برنامه‌های کلان سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها برعهده مجمع عمومی است.

پس از تائید اساسنامه سازمان هدفمندی یارانه ها در شورای نگهبان، وزارت رفاه و تامین اجتماعی از طرف دولت مامور شده است نسبت به تشکیل این سازمان اقدام کند.

همچنین اخیرا رئیس جمهور با پیشنهاد وزیر رفاه و تامین اجتماعی برای انتصاب بهروز مرادی ( معاون وزیر رفاه ) به عنوان مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها موافقت کرده است.

سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها ماهیت شرکت دولتی داشته و دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی و اداری است و تمام سرمایه آن متعلق به دولت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.